En dag med bomp

Ibland så är chihuahua Johnny här och som alla andra små älsklingar så har kärt barn många namn... Beckan tycker om att leka med Johnny och lever runt med honom. Liten som han är har han inte mycket att sätta emot ett par långa framben som stegrar sig mot en. Men han är tuff och ger sig inte. Dagen brukar bestå av promenader, äta, leka, tugga och sova. Jag har fångat lite på bild iallafall! 

 tugga tugg
 mina saker
 ett i reserv
  mitt ben
Till saken hör att det alltid är Johnny som går och tar Beckans ben - gärna direkt ur hans mun. Men Beckan har tuffat till sig med vår hjälp. Detta visar sig senare under dagen i lilla rummet där Beckan inleder en komplicerad lek.

 Lek i soffan
 långa ben - du har inte en chans
 Dags att byta fokus
 vad gör han nu då?
 hm...?
 Nytt fokus.. snabba ryck. jag kan också stegra mig säger Johnny...
 trött....
 hm?

Kommentarer
Postat av: Anna

haha - vilka roliga bilder !

2008-03-20 @ 18:38:22
URL: http://www.olgadapolga.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0