Nostalgi

Jag besökte en helt ny blogg idag, inte så märkligt, jag besöker hundbloggar hela tiden... idag besökte jag en modeblogg, det var kul att se något nytt, något annat. Det var en söt blogg, med en söt tjej och fina bilder! Det blev lite av en nostalgisk tripp för mig, svårt att förklara, jag har aldrig egentligen hållit på med mode, eller än mindre skrivit om det. Men alltid varit intresserad av kläder på olika sätt, sytt eget, shoppat nytt, hittat gammalt... Min ekorr-gen har jag ärvt... Under lång tid höll jag på med bilder, foton. Jag är inte så generös med dom här, även om det varit med ett och annat. Jag är väl lite privat av mig, med all rätt - det hela är komiskt för de som känner mig och läser de det här så tror jag att de ler lite åt tanken. Nej jag har lagt mina fotosessioner på hyllan sedan ganska länge, ibland saknar jag det faktiskt, det var roligt att vara kreativ, att skapa och iscensätta. Så jag ska bjuda på en gammal bild från 2004, de sista jag tog med en fotograf jag jobbat med under många år.


Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Ja lite hemlig av dig är du allt =)

Tack, jag gillar den verkligen - Bessie är så typisk sig själv på den =)

2008-06-20 @ 02:05:23
URL: http://annaviktoria.blogg.se/
Postat av: Olga da Polga

Det syns på de foton du ibland lägger in här, att du är väldigt konstnärlig...självklart skall du vara "hemlig" - det är väl snart det enda man kan bestämma över själv ...

Tacktack snälla för dina tankar och värmande ord över Hera och oss...det är faktiskt fruktansvärt tomt, trots att hon aldrig krävt nån stor plats eller pockat på uppmärksamhet ... men hon har alltid varit bakom mig , överallt och jämt...men nu springer hon fort bland himlamolnen igen och väntar på oss andra ...

2008-06-25 @ 13:03:22
URL: http://www.olgadapolga.dinstudio.se
Postat av: Lisa & Arthur

Hej. Ja, sy kan du ju verkligen. Synd att man inte fick se bilden större. Det hade varit kul att se färgerna tydligare. Verkar tufft när allt är så isblått :)

2008-06-27 @ 12:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0