det där med skor...

jag har minifötter... och kan aldrig köpa skor. De flesta gissar på 35 när jag säger att jag har små fötter. Jag har 32, 32½ och 33 i sneakers. Finns det butiker som tar in så små skor? Nej! Och så säger alla, men du kan ju köpa barnskor, de är ju som vuxen skor numera... Jo eller hur,, visst är dom. Ja man kommer billigt undan, ja de är bättre nu än för 10 år sedan. Men nä, det är inte som vuxen skor. Jag har alltså gått i sneakers jämt och det är inte alltid kul, men bekvämt. Och så barnkängor på hösten/vintern. Jag är trött på det. Barnskor är inte roliga att ha, de är platta i foten, de är inte uppbyggda någonstans, de är av dålig kvalitet och ser klumpiga ut. Jag har två par skor från Kingsize som finns i sthlm och Arlöv - ett par högklackade och ett par "snyggskor". Det var inte billigt kan jag lova. MEN nu finns en butik på nära ort som faktiskt tar in skor till såna som mig!!! Jippi!!! Och igår åkte vi dit andreas och jag... och jag hade med mig 3 par därifrån!!!! Andreas köpte med skor (obs han har normal storlek). så nu är jag jätteglad och nöjd. Det var inte billigt, men det var riktiga skor!!! Så nu har jag skor för lång tid framöver... kanske lägger jag ut bilder på dom, vi får väl se.. kanske med Andreas skor jämte så ni ser hur små dom är! =)

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Goddag´!
Hoppas du sovit gott!?
Har du lika bra väder som mig?
Kram

2008-06-01 @ 13:11:58
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0