Balkonger och blommor

Äntligen...

har jag tagit mig i kragen och lagt över bilder från kameran, komprimerat bilderna och ska nu lägga några här såklart...

Vi har inrett våra balkonger och det är jättefint där nu. Och vad skönt det är att ha en balkong framför allt.... Jag har fotat blommorna och det var ett tag sen, så nu finns det fler krukor. Balkongen på framsidan har också blivit helt klar och inredd och vi har köpt fina teak möbler som vi kan sitta på också. Beckan har fått ett bärnstens halsband också, vi ska se om det hjälper. Han har ju sällan fästingar men eftersom jag är så nojig så känns det bra att han har ett iallafall,, för att gardera sig.

 första solningen på framsidan, innan möbler och alla blommor kom dit!

 Penseer på framsidan - jag älskar penseer!

 Pelargoner är härligt, i år är det dubbla röda, en äppelblom och några korallfärgade mosaiker

 Sukulenthörnan och ett palettlblad och en kruka timjan

 Beckan i sitt nya bärnstenshalsband som ska "skydda" mot fästingar.

Kommentarer
Postat av: Lina

åh vilken fin balkong ni har och vilket underbart kort på Beckan! Så stilig han är- har nästan (men bara nästan) glömt det eftersom det var ett tag sedan vi träffades.... Måste försöka ses snart, Vintra har blivit mycket lugnare, tror definitivt att du skulle märka det eftersom du träffat henne flera ggr under valptiden... Härligt med blommor, ska plantera imorgon är det tänkt, Jon har handlat MASSOR med jord och eftersom vi har många tomma krukor och lite förvaringsutrymme (både till jord och tomma krukor) blir det planteringsdag imorgon... = ) Trevligt. Har planterat lite solrosor idag som vi fått av Jons mamma som har gröna fingrar. Kul. Ta hand om er! Kram från mig och (lite mindre) Vilda Vintra!

2008-06-01 @ 22:00:24
Postat av: Cel'Dara

Beckan är så vansinnigt söt på den bilden! Fast detä r han iofs på alla bilder.. :-)

2008-08-14 @ 12:31:09
URL: http://celdara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0