Ändringssömnad och nya idéer

Jag har gjort en del ändringssömnad  - bland annat har jag ändrat whippeten Prims täcke - tagit bort ett för stort bröstkorgsskydd och sytt dit ett enkelt spänne istället. Jag har också förlängt täcket till Johnny då hans matte tyckte att det var lite kort!


Idag har jag även sytt ett nytt litet täcke som är till salu! Se även hemsidan http://www.freewebs.com/thewhitecarnation/
Det passar till chihuahua eller annan lite hund! Täcket är 28 cm långt och 15 cm "på höjden". Täcket går att få med eller utan bröstkorgsskydd! Kragen kan man har uppvikt eller nervikt. Yttertyget är typ bävernylon i guld och insidan är i svart teddy!

 
Jag har också planer på att sy reflexvästar/täcken till hund och ska testa min idé inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0