reflex och fleece

Nu börjar det bli mörkt på kvällarna - redan - och idag har jag sytt en ny relfexsele till Beckan - den blev bra! Jag har gjort en massa nytta idag! Jag har fleecat in Beckans säkerhetssele, lagat en gammal sele, kortat ett halsband och så sytt ny sele. Dock har jag inte hunnit sandpapra vidare på stolarna som jag började på igår.. men men det får bli en annan dag.

Nu ska Malin snart komma med Zombie och Johnny. Vi ska ut i skogen och förhoppningsvis kunna lägga några spår. Inget är som skogen - det ska bli skönt!


  

Kommentarer
Postat av: Maj

Hej!!
Såg alla dina fina halsband du sytt. Har oxå börjat lite smått o jag har verkligen blivit fast!! Måste bara fråga vart du hittar alla dina fina band?? Har letat på internet o i de olika sy/tyg affärer vi har men hittar inget. :(
Maj o Vincent

2007-10-01 @ 12:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0