Nya breda band

Nu har jag varit och fyndat nya breda band! Det översta är det bandet jag kallar orient och jag tänkte ta med det för det syns bättre här!  Banden går även att sy som kinahalsbanden och blir då ca 4 cm breda (gäller de band som är 5 cm breda).




11. Detta  är alltså band 11 - orient.  svart och ljust guld. 5 cm brett

17. Samma typ och mönster som nr 9. Svart och grått, 42 mm brett.
18. turkost/petrol färgat, 5 cm brett
19. mörkt vinrött, 5 cm brett
20. ljust olivgrönt, 5 cm brett

Jag ska iväg i veckan och kolla efter tyger och ska kolla efter matchande fleece. Till nr 18 (turkos) har jag fleece och polyesterband i marin och grått - passar mkt bra - den turkos fleece var inte riktigt bra till tycker jag! Och jag har även detsamma i vinrött till nr 19 (vinrött), det passar även till den röda fleecen. Det olivgröna bandet passar till den bruna och guldgula fleecen med brunt polyesterband till. Banden är fina på båda sidorna!

Till band nr 17. passar svart och grå fleece och polyesterband.

Jag kommer förhoppningsvis snart få hem lite juliga band i svart/vitt i två bredder och ett mkt fint band i guld!

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Jag har tidigare själv funderat på borderline, men det är inte det jag har. Det som ligger närmast till hands och som jag uppvisar i princip varenda symptom på är manodepressivitet... Har ju inte fått nån diagnos än eller så.. väldigt kluven.. vill ju ha en diagnos, så att jag kan jobba vidare med det. Men samtidigt så vill jag inte veta, vill bara vara "normal". Men kan inte förstå hur jag ska kunna leva utan mina "toppar"...
Galet det här, alltför mycket som händer på en gång nu...

2007-11-12 @ 18:18:40
URL: http://annaviktoria.blogg.se
Postat av: olgadapolga

ååååå sååååå fiiiiinaaa !

2007-11-16 @ 13:38:16
URL: http://www.olgadapolga.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0