sailors grave

min bror har en blogg han också - den heter sailors grave  och finns här: www.sailorsgrave.se


Han har även hemsidor - det är nämligen hans jobb att göra bl a hemsidor. Han jobbar på en reklambyrå som heter Bläck o co. Han har alltid varit konstnärlig och det senaste projektet var att lära sig tatuera. Han har tatuerat sig sen han var 18 ungefär så han tyckte väl att det var dags att börja göra egna. Han är väldigt duktig och har verkligen känsla för färg och form. Old school stilen är hans specialitet och det passar hans stil bra! Han har även två hundar - Hera och Dixie! Hans sambo var tidigare piercare och har piercat mig  -  men nu skolar hon om sig till revisor! =) Här nedan syns först Hera och sedan Dixie. Hera är "polishunden" som inte tycker om när Dixie och Beckan leker för mycket. Dixie är en galen men glad hund. Min italienare är känd för att hoppa rätt upp (som alla italienare) och dutta en i ansiktet när han är glad och uppspelt. Dixie gör likadant... det är bara det att hon väger 30 kg...... hennes tunga är som en kalvs... kommer hon någonsin att lugna ner sig? ;)

Kommentarer
Postat av: Gudda

Länken till min sida är faktiskt http://tattoo.shagbagboy.com om det skall vara korrekt

2007-05-21 @ 18:43:16
URL: http://tattoo.shagbagboy.com/
Postat av: Länken till min tattoo sida är sailorsgrave.se

2008-10-31 @ 16:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0