om arbetsskador

Jag har nu varit så pass länge på mitt jobb att jag har fått en arbetsskada....



Jag vet inte... behöver jag säga mer eller kommentera?
Är det gulligt eller bara sjukt? 
Är det kul?

Ja det är kul... jag skrattar. Och ja, det är sjukt... och mmm det är lite gulligt. Jag skulle aldrig göra det här på allvar det hoppas jag att ni förstår. Men jag var bara tvungen att testa och sen fota.... Och det är ju så kul. Beckan har ju frack utan fluga till vardags. Det är ju så. Han har ju den teckningen... Och så råkade Johnny vara här idag och då var jag ju tvungen att även testa på honom.

På mitt tidigare jobb så hade jag helt andra arbetsskador... som att korrekturläsa alla texter jag läste....

Men håller man på med frackar, brudklänningar och sånt varje dag - så testar man hur det ser ut när ens hund har fluga.... eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0