i flyttartagen...

nu har alltså den stora omdaningen varit. helgen som var flyttade jag ifrån min lilla takvåning mitt i city där jag bott i 5 år. det var lite sorgligt trots allt och jag tyckte så mkt om den. Nu är allt borta och jag har städat och lämnat alla nycklar. Det känns som en naturlig utveckling och Andreas har flyttat hit och vi har satt alla våra saker (nästan) i lägenheten. Igår gick Malin och jag dit med hundarna för att kontrollera att renoveringen var igång - och de var igång. Nu väntar ca 7 dagars renovering och sen kan vi börja packa upp och placera möbler och inreda. Vi har alltså det roliga kvar! Flyttningen var tung... och jag hade träningsvärk hela söndagen. nu har jag längtat efter att sy och idag ska jag göra det! äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0